niedziela, lutego 02, 2014

Głosowanie czas zacząć!

Jeszcze trzy miesiące temu idea blogowania była mi zupełnie obca. Ne wiem, kiedy obudziłam się rano i postanowiłam, że urządzę swój własny kąt w wirtualnym świecie. Ten blog to działanie zupełnie spontaniczne, niezapowiedziane i nieoczekiwane przeze mnie samą. 

Nie prowadzę bloga modowego czy wnętrzarskiego pełnego profesjonalnych zdjęć, które cieszą oko. Kiedy patrzę na strony stworzone przez takie blogerki jak chociażby Gosia to chowam się w kąt. Bo ja przede wszystkim piszę, chociaż czasu mam na to niewiele. Odkryłam, że sprawia mi to ogromną przyjemność i chociaż często muszę rezygnować z takich rzeczy jak sen (a tego u mnie jak na lekarstwo) i ograniczyć czas na czytanie to uwielbiam to robić. Z oczami na zapałki i kawą w ręku poświęcam wyrwane niemal siłą chwilę w moim  szybkim ostatnio życiu, żeby zając się też moim drugiem dzieckiem - Wawrzynowem. Dziękuję tym, którzy czasem mnie czytają i zapraszam do siebie częściej.

A tymczasem głosowanie na Blog Roku się rozpoczęło. Jeżeli czasem tu zaglądacie możecie wesprzeć mnie swoim głosem. Koszt to 1,23 złotych.
Wyślij SMS o treści A00978 na numer 7122

Dochód, który zostanie z nich zebrany zostanie przekazany Fundacji Gajusz na hospicja dla dzieci osieroconych. To tak, gdybyście się nad tym zastanawiali.



Brak komentarzy: